Телефон

+380 67 399 86 67

Ми знаходимось:

м. Чернівці, вул. Головна, 89

Оплата проїзду

Як це зробити?

Транспортною карткою

Все дуже просто, піднесіть  свою транспортну картку до зчитувача карток, який розміщений у нижній частині валідатора та утримуйте її. Обов’язково дочекайтеся зеленої галочки та одинарного звукового сигналу, що свідчить про успішну валідацію поїздки.

Кожен пасажир має можливість здійснити оплату проїзду за допомогою:

  1. Транспортної картки, яку потрібно піднести до зчитувача карток, розміщеного в нижній частині валідатора
  2. Банківської картки з підтримкою безконтактної оплати
  3. Пристроєм з NFC-оплатою (Apple Pay/Google Pay)
  4. За допомогою сканування QR-коду 
  5. Квитком, придбаним в терміналах самообслуговування EasyPay, City24.

Інструкція

Оплата проїзду банківською карткою

Зверніть увагу!

Банківські транзакції у транспорті можуть оброблятися від декількох годин до кількох діб. Орієнтуйтесь на валідатор, на якому повинна бути зелена галочка та звуковий сигнал. Контролери оснащені POS-терміналами, які перевіряють факт реєстрації поїздки на валідаторі. Пасажир повинен піднести картку до терміналу контролера, на якому вказується дата, час та номер валідатора, до якого пасажир підніс картку в транспорті та завалідував поїздку. 

Якщо у вас є сумнів щодо здійснення кількості поїздок та кількості зняття коштів, які ви отримали (але раніше ці кошти не списувались), ви можете написати звернення на e-mail: info@iqticket.com.ua і залишити дані для опрацювання нашим працівникам. Після перевірки інформації, вам нададуть електронну відповідь, коли була здійснена валідація та авторизація оплати (списання коштів).

У зверненні обов’язково вкажіть:

  •  Прізвище, ім’я, по батькові, своє місце проживання, контактні дані. Коротко опишіть суть звернення.
  • Обов’язково зазначте прихований номер банківської картки (перші  6 та останні 4 цифри), якою ви оплачували поїздку. Зверніть увагу,якщо оплата здійснювалася смартфоном, то номер картки є іншим, аніж фізичної. Тому вкажіть номер картки, зазначеної в електронному гаманці.
  • Прикріпіть скрини списань коштів з онлайн-банкінгу.

Відповідь на звернення буде надано у терміни, визначені Законом України “Про звернення громадян”.

Маєте конструктивні пропозиції? Напишіть нам:

Графік роботи ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ЦЕНТРУ:

© 2024  IQ ticket UKRAINE