Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the master-addons domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/yueydtid/domains/iqticket.com.ua/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Оплата проїзду — IQ-ticket

Телефон

+380 67 399 86 67

Ми знаходимось:

м. Чернівці, вул. Головна, 89

Оплата проїзду

Транспортною карткою

Все дуже просто, піднесіть  свою транспортну картку до зчитувача карток, який розміщений у нижній частині валідатора та утримуйте її. Обов’язково дочекайтеся зеленої галочки та одинарного звукового сигналу, що свідчить про успішну валідацію поїздки.

Кожен пасажир має можливість здійснити оплату проїзду за допомогою:

  1. Транспортної картки, яку потрібно піднести до зчитувача карток, розміщеного в нижній частині валідатора
  2. Банківської картки з підтримкою безконтактної оплати
  3. Пристроєм з NFC-оплатою (Apple Pay/Google Pay)
  4. Сканування QR-коду 
  5. Квитка, придбаного в терміналах самообслуговування EasyPay, City24.

Інструкція

Оплата проїзду банківською карткою

Зверніть увагу!

Банківські транзакції у транспорті можуть оброблятися від кількох годин до кількох діб. Орієнтуйтесь на валідатор, на якому повинна бути зелена галочка та звуковий сигнал. Контролери забезпечені POS-терміналами, які перевіряють факт реєстрації поїздки на валідаторі. Пасажир повинен піднести картку до терміналу контролера, на якому вказується дата, час та номер валідатора, до якого пасажир підніс картку в транспорті та завалідував поїздку. 

Якщо у вас виникли сумніви щодо кількості поїздок і зняття коштів, напишіть звернення на e-mail: support@iqticket.com.ua. Вкажіть в листі-зверненні необхідні дані для опрацювання нашими працівникам. Після перевірки інформації ви отримаєте електронний лист-відповідь з інформацією про валідацію та авторизацію оплати (списання коштів)

У зверненні обов’язково вкажіть:

  • Прізвище, ім’я, по батькові, своє місце проживання, контактні дані. Коротко опишіть суть звернення.
  • Обов’язково зазначте прихований номер банківської картки (перші  6 та останні 4 цифри), якою ви оплачували поїздку. Зверніть увагу,якщо оплата здійснювалася смартфоном, то номер картки є іншим, аніж фізичної. Тому вкажіть номер картки, зазначеної в електронному гаманці.
  • Прикріпіть скрини списань коштів з онлайн-банкінгу.

Відповідь на звернення буде надано у терміни, визначені Законом України “Про звернення громадян”.

Маєте конструктивні пропозиції? Напишіть нам:

Графік роботи ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ЦЕНТРУ:

© 2024  IQ ticket UKRAINE