Все дуже просто, піднесіть свою транспортну картку до зчитувача карток, який розміщений у нижній частині валідатора та утримуйте її. Обов’язково дочекайтеся зеленої галочки та одинарного звукового сигналу, що свідчить про успішну валідацію поїздки.
Банківські транзакції у транспорті можуть оброблятися від декількох годин до кількох діб. Орієнтуйтесь на валідатор, на якому повинна бути зелена галочка та звуковий сигнал. Контролери оснащені POS-терміналами, які перевіряють факт реєстрації поїздки на валідаторі. Пасажир повинен піднести картку до терміналу контролера, на якому вказується дата, час та номер валідатора, до якого пасажир підніс картку в транспорті та завалідував поїздку.
Якщо у вас є сумнів щодо здійснення кількості поїздок та кількості зняття коштів, які ви отримали (але раніше ці кошти не списувались), ви можете написати звернення на e-mail: info@iqticket.com.ua і залишити дані для опрацювання нашим працівникам. Після перевірки інформації, вам нададуть електронну відповідь, коли була здійснена валідація та авторизація оплати (списання коштів).
У зверненні обов’язково вкажіть:
Відповідь на звернення буде надано у терміни, визначені Законом України “Про звернення громадян”.
© 2024 IQ ticket UKRAINE