Все дуже просто, піднесіть свою транспортну картку до зчитувача карток, який розміщений у нижній частині валідатора та утримуйте її. Обов’язково дочекайтеся зеленої галочки та одинарного звукового сигналу, що свідчить про успішну валідацію поїздки.
Банківські транзакції у транспорті можуть оброблятися від кількох годин до кількох діб. Орієнтуйтесь на валідатор, на якому повинна бути зелена галочка та звуковий сигнал. Контролери забезпечені POS-терміналами, які перевіряють факт реєстрації поїздки на валідаторі. Пасажир повинен піднести картку до терміналу контролера, на якому вказується дата, час та номер валідатора, до якого пасажир підніс картку в транспорті та завалідував поїздку.
Якщо у вас виникли сумніви щодо кількості поїздок і зняття коштів, напишіть звернення на e-mail: support@iqticket.com.ua. Вкажіть в листі-зверненні необхідні дані для опрацювання нашими працівникам. Після перевірки інформації ви отримаєте електронний лист-відповідь з інформацією про валідацію та авторизацію оплати (списання коштів)
У зверненні обов’язково вкажіть:
Відповідь на звернення буде надано у терміни, визначені Законом України “Про звернення громадян”.
© 2024 IQ ticket UKRAINE