Телефон

+380 67 399 86 67

Ми знаходимось:

м. Чернівці, вул. Головна, 89

Наша команда

ОСОБИСТИЙ РОЗВИТОК

IQ ticket надає працівникам всі можливості зробити внесок у забезпечення успішного розвитку компанії через особисту участь і виконання обовʼязків. Кожен працівник має можливість самостійно працювати над удосконаленням своїх знань і професійної майстерності. Ми спонукаємо працівників прагнути ставати кращими, займатися самоосвітою, періодично проводить навчання, яке дає можливість рости в професійному плані

ПРО КОМПАНІЮ

             IT компанія “ АЙКЮ ТІКЕТ УКРАЇНА”, код за ЄДРПОУ 43161409, що зареєстровано 08.08.2019, визначена оператором автоматизованої системи обліку оплати проїзду електронного квитка у міському пасажирському транспорті на території Чернівецької територіальної громади, що уповноважена приймати плату  відповідно до рішення Виконавчого комітету ЧМР 6-1 від 09.01.2024 р.

ПРОДУКТ КОМПАНІЇ

      31.07.2023 року підприємством зареєстровано авторські права на комп’ютерну програму “Програмний комплекс “Автоматизована система оплати проїзду та обліку пасажирів “IQ tickets”. Метою роботи даної IT системи є повне виведення з обігу готівкових коштів при оплаті за послуги перевезення, зменшення числа зловживань як зі сторони персоналу, так і з боку пасажирів, підрахунок реальної кількості пасажирів та контроль за завантаженістю транспортних засобів з розбивкою по маршрутах та часових інтервалах.

        Головна частина системи — це сервер АСООП та його база даних. Дані сервера відображаються на веб-інтерфейсі, звідти ж і відбувається керування системою та завантаження звітів. 

Філософія компанії

        Взаємовідносини між працівниками компанії, незалежно від займаної посади або сфери діяльності, будуються на принципах:

показники ефективності

Професійні підходи

Цілеспрямованість
0 %
Стресостійкість
0 %
Ефективність
0 %
Професійний розвиток
0 %

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Наша  компанія пропонує відкриті та рівні можливості всім, хто володіє необхідною кваліфікацією. Відбір на посаду та винагорода за роботу грунтуються на досягнутих результатах, без урахування расової належності, релігійних упереджень, статі, громадянського статусу, національного походження.

Ми дотримуємось всіх норм чинного законодавства стосовно процедур працевлаштування.

Вакансії

Менеджер по роботі зі зверненнями громадян

Обов'язки

  • обробка вхідних та вихідних звернень в різних каналах комунікації
  • внесення даних в електронний реєстр звернень громадян; 
  • формування звітів встановленої форми у  визначені керівником терміни.
  • формування пропозицій  проектів відповідей на звернення громадян, які надійшли для розгляду відповідно до регламентів та інструкцій.
  • участь у створенні та реалізації комунікаційної стратегії компанії
  • дотримання правил та стандартів роботи.

Водій автотранспортного засобу

Обов'язки

  • безпечне та правильне керування автотранспортним засобом відповідно до дорожніх правил та вимог безпеки;
  • забезпечення своєчасної доставки особи у пункт призначення;
  • регулярна перевірка технічного стану автомобіля та забезпечення його належного обслуговування.
  • дотримання посадової інструкції;
  • взаємодія з клієнтами та надання високоякісного обслуговування. 

Адміністратор з реалізації товарів

Обов'язки

  • доставка товару (транспортних карт до громад та торгових точках);
  • ведення обліку транспортних карток;
  • перевірка в терміналах самообслуговування  (на зупинках та в магазинах) їх функціонування. 

Маєте конструктивні пропозиції? Напишіть нам:

Графік роботи ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ЦЕНТРУ:

© 2024  IQ ticket UKRAINE